Κυριακή, 22 Οκτωβρίου 2017

ΤΡΩΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΣΩΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΣΑΣ / 10 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΕΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ

Κάντε το καλύτερο για τον προϋπολογισμό σας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κάνετε οικονομία στα χρήματα που ξοδεύετε για τα τρόφιμα. Τα τρία κύρια βήματα είναι: προγραμματισμός πριν από τα ψώνια, αγορά των προϊόντων σε προσφορά ή με έκπτωση και ετοιμασία οικονομικών γευμάτων.

Κυριακή, 15 Οκτωβρίου 2017

ΠΡΩΤΕΙΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ, ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΙΚΙΛΙΑ/10 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ

Τα πρωτεϊνικά προϊόντα προέρχονται από ζωικές (κρέας, πουλερικά, θαλασσινά και αυγά) και από φυτικές (φασόλια, αρακάς, προϊόντα σόγιας, ξηρούς καρπούς και σπόρους, δημητριακά και λαχανικά) πηγές. ‘Όλοι μας χρειαζόμαστε πρωτεΐνες – αν και τα περισσότερα άτομα τρώνε αρκετή ποσότητα και κάποια άλλα τρώνε περισσότερο από ότι χρειάζονται.

Κυριακή, 8 Οκτωβρίου 2017

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΜΙΚΡΟΓΕΥΜΑΤΑ (ΣΝΑΚ)/10 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΥΓΙΕΙΝΑ ΣΝΑΚ


Τα σνακ βοηθούν τα παιδιά να πάρουν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για την ανάπτυξη τους και τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους. Ετοιμάστε τα εσείς για τα παιδιά και αφήστε τους εφήβους να φτιάξουν μόνοι τους τα δικά τους σνακ, έχοντας στο ψυγείο θρεπτικά τρόφιμα.

Κυριακή, 1 Οκτωβρίου 2017

10 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ

Υπάρχει τόσο μεγάλη ποικιλία λαχανικών, με διαφορετικά χρώματα, υφές και γεύσεις, που αποκλείεται να μην βρείτε κάποιο αγαπημένο, μεταξύ αυτών. Τα λαχανικά τρώγονται, ωμά, ψητά, στον ατμό, βραστά, μαγειρεμένα και συχνά αποτελούν το βασικό συστατικό νόστιμων μεσογειακών συνταγών. Η κατανάλωση λαχανικών είναι σημαντική, γιατί παρέχουν φυτικές ίνες, βιταμίνες και ανόργανα στοιχεία και τα περισσότερα έχουν ελάχιστες θερμίδες. Για να προσθέσετε λαχανικά στα γεύματά σας, ακολουθήστε αυτούς τους απλούς τρόπους. Είναι ευκολότερο απ’ ότι νομίζετε.